Monday, July 29, 2013

hari jadi

Assalamualaikum . 


for sure bukan hari jadi aku lah sebab hari jadi aku sebulan lepas . dan maknanya harini aku 20 tahun 1 bulan :D happy birthday to me yooo . (tadi kata bukan harijadi aku :P) 



harini aku pinggirkan dia sampai la dia baca post ni dan text aku yang dia dah baca dan menangis nangis cakap dia terharu dengan aku sebab aku da tulis pasal dia dalam blog walaupun dia tak hamak . lulz . bak kata dia hati aku busuk . aku pun tak pernah bau sendiri hati aku , macam mana dia tahu hati aku busuk . musykil sikit . 



dia seorang yang banyak cakap dan kuat gosip . dan time cakap tu tangan dia macam tunjuk sana sini . aku tak tipu . gambar ni aku yang ambik masa kitorang satu kelas celebrate birthday aku dan tasha . 







HAPPY BIRTHDAY nizam :D  (orang panggil dia gajah) . aku baru wish kau kan . semoga panjang umur , murah rezeki , dan jadi kawan yang bahagia dunia akhirat :P semoga kau dapat capai cita cita kau untuk pergi oversea . amiin . kesian kau . aku tak pernah pun beli hadiah untuk kau . asyik asyik kau je beli untuk aku . aku tahu kau sayang aku . kahkahkah . nanti aku belanja kau choki choki . 


semoga kau berjaya mintak diskaun kat semua tempat dengan alasan "harini hari jadi saya". 





dah la tu . buat apa tulis panjang panjang pasal kau . kau bukannya penting pun . lulz.  takpa , dia pun macam tasha . takkan marah aku sebab diorang kan sayang aku  sangat  :'O  kan aku da cakap .


p/s : lagi 9 hari nak habiskan puasa . serius cepat masa berjalan . 

No comments:

Post a Comment