Saturday, May 28, 2011

seminggu di UiTM

ahaaa ! ;D nana kmbali . lama tak on9 . heee . kali ni nana memang nak sgt cerita pasal kisah nana kat uitm dlm masa seminggu ni  . buat yang tak taw tuh , nana dapat masuk uitm seri iskandar, perak . kos ID atau nama panjangnya interior design . heee . nana daftar hari ahad 22 mei 2011 . huuu . masa tu nana bdebar + takut + happy = err . ntah la . haha . nana dapat bilik kat blok melati . no bilik nak taw jugak ke ? ok ok . ni no nye : M12** . errk . takkan nak tunjuk penuh , kang ada yg serang . haha . tak laaa .

err.. nak cerita psal apa pulak eh ? haaa . roommate 3 orang , kira 1 bilik 4 orang . bole tahan laa bilik dia . luas .  ( cuma panas , itu , ini , blablablabla ;p ) bersyukur dgn apa yg ada la nana ;D  nana tido kat katel bawah . katel dia double decker . atas  katel nana , katel fazrena . pggil dia ena je :) dia dari puchong . huuu . ada kawan sama negeri . yg katel sebelah pulak ,pghuni nya aisyah ngan farah , diaorang ni dari kedah . n kawan baik . ouhhh man ! best la dapat sama sama :(  tp diorang ni agak gila2 . diorang nyanyi2 , nana mcm biasa la , jadi back up singer  . heee . rindu nak jadi back up singer NUR FIRDAUS , BALQIS SYAHIIRAH n FATHANAH HANAN :'(

kt sana hari2 masa solat maghrib , isyak , nana rasa sebak je . rindu gila siyes ! da sorang2 kat sini . family mana ada da nak teman2 . smpaikan org sebelah pon tgur nana menangis , rupanya dia pon menangis sama . huuu  ada geng laaa . ni akak2 n abg2 OC baik2 je , cuma kitorang kena buat keje ngn cepat . tido pon dpt la dlm 3 jam . tiap2 kali masa taklimat , ramai gila yg tido . ada yg BERNASIB BAIK , muka dia siap masuk skrin lagi . ada kamera kat situuu  . haha . nana selamat kut . muka masa sedar n segar masuk skrin . haha .

ayat ayat lazim yg kluar dari mlut akak2 n abg2 OC adalah sperti berikut ;-
1, pntas siswi . pantas !
2 , siswi makan cepat , kawan2 awak ramai x makan lg (pdahal masa tu baru 1 suap)
3, jangan pijak rumput

heeee . diorang x mara pon, kalo nana jadi diorang pon nana buat benda sama sbb ada aktiviti lain lagi kan , kene ikot jadual . diorang kira spoting jugak laa . cuma ada sorang je la akak tu nana x puas hati . ada la jugak kan sorang . entah apa yg dia dgki sangat . huh ! dah2 . haha . masa orientasi rasa nak balik sgt2 . rasa mcm taknak smbong blaja langsung da . tp bila dia da bawak kembara g fakulti , blik kuliah , semangat melonjak tiba2 . huu . excited nk masuk kuliah ptama isnin nih ! ;D  heee . nana da buat kad matriks , heee . org tu ntah pape . bukan nak ckp muka nana senget ke apa . x puas hati btul .



tu haaa kad nye . taknak la tunjuk lebih2 kan . hahah ;D apa pun doakan nana berjaya capai apa yg nana impikan :)  n kat korang2 jugak yg baru nak masuk , or dah masuk , x kisah U apa pun , matriks taw kolej ataw apa2 ,selamat berjaya dgn dunia baru :) insyaAllah   ~

12 comments:

  1. Nana~
    rindu giler kat nana! bru sminggu..
    yang pasalm roommate tu mak nana ade crite kat sy..hehe..
    esok la kuliah yang first ea...study well...study smart.. =)
    selamat berjaya juga dgn dunia baru..
    *nnt kalau tersermpak kat mane2,tegur la*
    ;D

    ReplyDelete
  2. balqis : huish . xkan la kalo terserempak x gur kut ! kita kan kawan ! ;'(

    ReplyDelete
  3. tke cre nana..
    stdy butul2.. :)

    ReplyDelete
  4. tonah ! :D ok ok . insyaAllah . tonah pun . da la masuk lmbt . x adil ;p

    ReplyDelete
  5. huuu cantik kad pelajar tuu.. ;-p
    tc tau nana..study bebetul!

    ReplyDelete
  6. ok syasya :) thx . heeeee
    cantik kad je ? orgnye ? hehe ;D
    insyaAllah .

    ReplyDelete
  7. pantas putri pantas!!!!!!!
    pe on9 on9 tuh,pantas pantas!!!!
    hahahahaha

    ReplyDelete
  8. hha3..nana pun cantik gak!thank to u bab kecantikkan nana yg danugerahi Allah yg wat kad pelajar tu cntik!hha3..syasya jelez3 ngan nana.f6 xde pun buat kad pelajar...huu

    ReplyDelete